torsdag 29. november 2012

Musearm..

.. har jeg vært så heldig og fått! Det er vel delvis min egen skyld ettersom jeg ikke har sittet ved et ordentlig skrivebord de siste to månedene når oppgaveskriving og skolearbeid har tatt 8-10 timer om dagen.. men til mitt forsvar så har vi ikke noe annet enn sofa og salongbord.. jeg har hatt lett for å få vondt i håndledda ved mye pc-arbeid som ikke er ergonomisk godkjent tidligere, men denne gangen er det ikke bare håndledda som har fått svi - har også hovna litt opp i underarmen. Så for å prøve å rette opp i dette før det blir eeenda verre, har jeg gått til innkjøp av siste mote når det gjelder støttebandasje/støtte for armene. Look at these babies;


Legg merke til den fantastiske fargen og det flotte designet... huff! Seriøst - hvorfor må slike ting lages i den grelle fargen? Hva med litt mer livlige og spreke farger? Jaja, de er bare på hjemme innimellom. Håper det går bort snart!! Voltaren-krem som smøres på innimellom skal visst også hjelpe ifølge apotek-dama. Så da får vi krysse fingra! Vi skal se om vi finner et greit skrivebord og tilhørende stol - det kan komme til nytte det neste året. Grunnen til at vi ikke har gjort det enda, er for å unngå å kjøpe altfor mye vi må kaste eller selge om bare et år igjen. Men jeg ser at dette vil være verdt pengene ja :) Noen som har gode tips til å fikse dette kjapt og også forebygge framover, så tas det imot med takk!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar