mandag 12. november 2012

Bursdagsfeiring

I går blei Koli 34 år! :) Jeg synes han holder seg godt ;) Ettersom selve dagen var på en mandag, og det er full jobb for tida (heldigvis), så hadde vi en rolig kveld hjemme. Søndagen med tur til Byron Bay (bilder kommer) var lagt strategisk til så den kvalifiserte også til en del av feiringa. Men selv om vi var hjemme på selve dagen så koste vi oss for det! Jeg fikk tak i fersk laks fra Tasmania som jeg bakte i ovnen med salt, pepper og sitron sammen med poteter og grønnsaker. Det ble utrolig godt - ikke altfor komplisert, men en av rettene vi er så utrolig glade i og har savna de siste månedene. Så for oss var det rett og slett et ordentlig festmåltid. Til dessert laga fruen gulrotkake. Og gaven, som var en apple-tv, ble godt mottatt - elektroniske leketøy er populære :) Det ble ikke så mange bildene i går kveld - det gikk litt i glemmeboka. Men her er noen få vi tok:

Det blei noen telefoner fra Albania, England og Italia

Gulrotkake - fant ikke lys, så da blei det happy birthday i sjokoladeskrift

Kaffe og pakker etter jobb. Note: det er IKKE jeg som har kjøpt dette innpakningspapiret...

Apple tv
Med fare for å høres altfor sukkersøt og patetisk ut, så må jeg si at jeg føler meg så utrolig heldig! Disse små tingene i livet - som å feira bursdag sammen, gå en tur med hverandre, eller terge hverandre og småkrangle om oppvaska er ganske så herlig (spesielt etter flere år med avstandsforhold - det har gjort at vi setter ekstra stor pris på hverdagene sammen). Ok, vi kan bli lei av hverandre innimellom, men det varer ikke lenge. Og jeg ser hver dag at jeg er så velsigna og heldig som har denne gode mannen!!! Han gjør meg kjempehæppi! Håper på maaaaaaaaange flere bursdagsfeiringer sammen! <3

Fra turen vår på søndag

Apropos, han kommer snart hjem fra jobb, så jeg må shine litt opp her og prøve å gjøre ferdig denne $#&%$& oppgaven jeg har holdt på med altfor lenge... (men likevel ikke lenge nok, siden jeg kunne trengt mer tid).. men i morra skal den leveres - yeah! Så det får gå som det går, men må i hvert fall prøve å få den i leverbar tilstand! Når den er i boks, så skal jeg få ut litt flere bilder fra turen vår til Byron Bay!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar