torsdag 20. desember 2012

Hæppi bursdag

Gratulerer med dagen til verdens beste lillelillebror :) Med 12 år på baken og størrelse 42 i sko, så vokser han vel snart fra meg. Han elsker å poengtere at jeg er halvveis til 5X år (x = sensurert). "Dessverre" så er han fortsatt i den alderen at når jeg prøver meg på at "haha, nå er du halvveis til 24", så får jeg tilbake "ja, jeg veit". Hmrf!
Tross aldersforskjellen så har vi ofte mye gøy sammen med obligatoriske vannkriger på sommeren og snøballkriger på vinteren, og de siste to åra har han lett knust meg i sjakk! Håndbak begynner vi å bli jevne i - tør ikke å tenke på hvordan resultatet blir når jeg kommer tilbake til Norge.. Jeg er så glad for at vi har så mye gøy sammen selv om det er noen år mellom oss :)


3 dager gammel



Håper du får en kjempebra bursdagsfeiring!! Jeg har spist is og vi skal kose oss med litt julekaker her i kveld for å feire deg på denne siden av kloden også. Så håper vi på å være der neste år :)


Klemmer fra Marie & Koli
Jula 2010
Fra11-års dagen i fjor


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar