søndag 13. januar 2013

Just an ordinary day

I dag er det en helt vanlig mandag. Vi håpet på en strandtur i dag. Ettersom vi skulle levere bilen som er 5 minutters gange fra stranda så tok vi med oss det vi trengte når bilen skulle leveres. Men da det var gjort og vi kom fram til stranda, var den blå himmelen langt i fra blå lenger. Den var full av skyer, og en del av dem var ganske mørke. I tillegg var det meste av stranda (der vi var) stengt på grunn av røffe forhold i vannet. Jaja, da gikk vi på kafe der jeg kjøpte tre scoop av den beste isen jeg har finni her så langt, og Koli drakk kaffe. Etter en stund var vi innom et par butikker og handla litt småting før vi dro hjem. Her hjemme har vi vaska over leiligheten, spist, sett på tv og jeg har sovi på sofaen en times tid. Det blåser friskt ute, så det er herlig å kunne ha alle vinduer og dører oppe og kjenne på noe som kvalifiserer til tilnærma frisk luft/bris. De siste nettene har det vært så varmt at det er vanskelig å sove. Derav en liten lur på sofaen for min del i dag. Ellers så kommer resten av dagen til å gå med til å vaske noen maskiner med klær, se litt mer på tv, lage middag, vaske opp - you know, vanlige sysler på en helt vanlig mandag. Etter å ha lest bloggen til søsteren min Gunn Hege og sett bildene av de gode bollene ho laga for noen dager siden, så har jeg vurdert å bake noen sjøl... så får  vi se om jeg gidder eller om jeg bare bestemmer meg for å være lat i dag.

Uansett er det alltid litt småtteri å gjøre på pc'en. Må prøve å finne et skrivebord, bli enig med meg selv om hvilke kurs jeg skal ta dette semesteret, leite etter nye middagsoppskrifter +++.

Med andre ord så var det ikke så mye spennende herfra i dag. En helt vanlig mandag med grått og kjedelig vær. Det kan også være deilig :) Så lenge det ikke varer for lenge ;)

Ønsker alle en god mandag!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar