lørdag 21. juli 2012

Leiligheten vår




På tide med noen bilder på denne bloggen. Jeg har tatt noen bilder av leiligheten vår og der vi bor, så dere får en liten idé av hvordan vårt fantastiske krypin og område ser ut. Det er fortsatt noen bagger med klær på rommet siden det ikke er noe hyllesystem her. Men det skal vi få satt opp i kveld etter en tur til IKEA i dag :)



Navnet på gata vi bor i
Vi bor på toppen av denne gaten til høyre. Det ser ikke sånn ut, men den er ganske så bratt og seig
Veien nedover rett ved huset vårt
Huset vi bor i, det er en port til venstre ved garasjen hvor vi går inn
Inn her...
..gjennom porten og bak her...
til du runder hjørnet og ser denne flotte plassen
med grill og klessnor til og med


Her står jeg ved inngangsdøra og tar bildet  av kjøkkenet/stua
Kjøkkenkroken
Stue/kjøkken
Stuekroken :)
Vi har tom et bad med badekar (men uten propp)
Dusj med plass til 3-4 stk

Her skal jeg lese og bli klok
og her skal jeg soove lenge om morran mens jeg ler når jeg tenker på kollegaene på Grorud som må tidlig opp;)


og når jeg våkner kan jeg speile meg hele dagen ettersom morratrynet mitt er så fantastisk flott  

eller gå ut verandadøra på rommet og se på den fantastiske utsikten - eller den blå himmelen i hvert fall

Som dere ser så lever vi (nesten) som konger :) Jeg må bare gå over tak, vegger og kroker og kriker og fjerne spindelvev. Også håper jeg tv'en blir fiksa snart. Ellers så koser vi vårs, dere :)








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar