fredag 26. april 2013

Overraskelse i posten

For et par dager siden fikk jeg melding om at jeg hadde fått en pakke i posten som måtte hentes. Jeg hadde ingen formening hvem det kunne være fra eller hva det kunne være. Derfor var det ekstra spennende å gå og hente den. Det viste seg å være fra Margunn, ei god venninne. Inni var det et kjempekoselig brev, DVD og mengder av snop - mine favoritter :) Det var koselig på en fredag der en vet hele helga (igjen) er viet til skolearbeid. Alltid koselig med overraskelser i posten. Det er så sjeldent å få brev - så bare det var kjempemoro. Sier vel heller ikke nei til sjokoladen ;) Og med denne mengden så har vi søtsaker for en stund framover! :)



Nå er det helg her. Det blir ikke så mye action her. Jeg har en presentasjon på tirsdag som må gjøres ferdig. Og forhåpentligvis så er rekker jeg å bli ferdig tidlig og begynne på neste. Innimellom blir det vel vasking av leiligheten, forhåpentligvis litt trening, gåturer og film og kos på kvelden med mannen. Vi skal nok klare å kose oss uansett :)

God helg til alle dere!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar