mandag 15. april 2013

Hverdag

Nå kan jeg endelig puste ut littebittegranne! Den siste uka har vært et rotterace uten like. Jeg leverte en oppgave på fredag og en oppgave i dag. Begge to er store og viktige i forhold til karakterene. Og som typisk på masternivå så skal alt kritiseres og analyseres og forskning skal sammenlignes. Med andre ord så er det ikke nok å skjønne hva emnet gjelder og gi et sammendrag av det. En må virkelig lese mye for å kunne skrive en oppgave. Og til slutt så føler jeg alltid at tida løper fra meg og at jeg ikke rekker å gjøre det sånn som jeg vil. Men om jeg hadde hatt masse tid så hadde jeg vel aldri blitt fornøyd nok likevel... så får jeg bare håpe at lærerene er enige i at jeg truffet de blinkene jeg har prøvd å treffe :)

Dermed er det ikke så mye nytt eller spennende å fortelle herfra. Hverdager er det definitivt nok av her også. Nå har jeg som mål å planlegge litt bedre til neste rush av oppgaver, så jeg skal bare ta meg lesefri i kveld! I morgen er det på´n igjen. Forrige uke meldte jeg meg inn i skolens treningssenter, så jeg gleder meg til å ta en tur dit i morgen formiddag og få bevegd meg litt. Kanskje det kan utløse litt av den energien jeg føler at jeg aldri har!?

Planer for resten av uka er forhåpentligvis en kinotur og shopping. Og så håper jeg på null skyer og regn, men masse sol som kan nytes. Har nesten mista all fargen jeg hadde.. Forresten, så merkes høsten mye mer nå! Forrige søndag fant vi fram dyna igjen - yeah! :) Selv om det betyr at det blir litt kaldere, så er dyne så mye bedre enn laken! Og det er for en gangs skyld normalt frisk luft på rommet på kvelden - det er ikke slik at vi skjærer i lufta. Det har vært en stor endring de siste ukene. Det er ikke mer enn 3-4 uker siden vi hadde en periode der air condition anlegget ikke fungerte og jeg holdt på å få fnatt. Dermed kjøpte vi inn en vifte i mellomtida. Nå er den vifta i garasjen. Det er passe varmt - blir det litt for klamt midt på dagen, så er det bare å skru på air conditon anlegget en liten stund. Og på kvelden tar jeg ofte på meg en genser - hvilket er uvant etter å ikke ha brukt genser på et halvt år :) Men denne temperaturen er litt mer levelig. Det er varmt midt på dagen når vi vil ha det varmt og på natta er det passe temperatur til at dyna er god å ha :) Men det er fortsatt shorts/skjørt/kjole/singlet som gjelder. Ingen grunn til å finne fram vinterjakka enda :)

Jepp - ikke så mye action herfra denne gangen.
Håper alt er bra med alle der hjemme! :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar