søndag 3. februar 2013

Deilig søndag

I dag håpet vi på finvær så vi kunne ta oss en strandtur. Det ble absolutt fint vær, men litt for sterk vind til at stranda ble noe alternativ. I stedet tok vi bussen til Surfers Paradise (5-6 minutter med buss fra Southport hvor vi bor) og brukte dagen der. Vi gikk litt langs stranda (hvor det var stengt mange steder pga farlige forhold i vannet, så like greit at det ikke ble strandtur uansett), kikka i butikker og satte oss på en irsk bar/restaurant. Der var det levende musikk, og jeg har litt sansen for irsk musikk - den kan være catchy på en litt annerledes og morsom måte. 

Jeg har lenge tenkt på å kjøpe en ny veske til skolestart også. En det er plass til mac og notatbøker etc i, uten at det blir en ryggsekk eller typisk massiv pc-bag. I dag kom vi over et salg, og jeg endte opp med denne som var satt ned 60 prosent :) Tror den skal gjøre nytten. 

Ikke veldig bra bilde, men dere får en idé
Før vi dro hjem spilte vi en runde minigolf. Jeg har ikke spilt det siden jeg var på campingferie med familien i Sverige - sikkert 12-15 år siden kanskje... Men det var moro. Konkurranseinstinktene våre var på topp, og det var lenge jevnt. Dessverre måtte jeg se meg slått med to lusne poeng.. Koli fikk en hole-in-one som ødela.. men det var velfortjent :) Avtalen var at taperen skulle lage middag - men det klarte jeg å sno meg unna ;) Han hadde lyst på pasta bolognese, men etter litt "ja, men du er jo sååå flink til å lage det", så satte han jammen meg i gang. Jeg fikk oppvaska da, så jeg slapp ikke helt unna.

Nå sitter vi i sofaen og har akkurat sett The Holiday på tv. Blir nok litt slækking til før vi finner senga ettersom vi ikke våkna før kl. 11 i dag.. Vi er begge litt småugne i formen også. Hodepine, småsnufsete, lite energi og jeg er småfrysen i perioder. Håper det er noe som forsvinner i løpet av natta. Det minner litt for mye om forløpet til forkjølelse/influensa, men noen ganger så forsvinner det også, så vi krysser fingrene for det! Jeg er nemlig gira på å dra på spinning 9.30 i morgen tidlig - så om jeg ikke blir mye verre i løpet av natta, skal jeg definitivt på det! Det er så deilig å være i gang med trening igjen!! 

Det var siste nytt herfra. Ønsker alle en fortsatt fin søndag! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar