søndag 28. juli 2013

Pappa 50 år

I dag er pappa´n min 50 år! Og når jeg ikke får vært fysisk tilstede på feiringa, så får det heller bli skikkelige gratulasjoner her :)

Pappa er så mangt for oss alle som kjenner han. Her er noen bilder som viser litt av hvordan min kjære far er (slapp av pappa, jeg skal ikke avsløre alt);











En ekte familiemann;



Selv om han er 50, så er det fortsatt en liten gutt der inne som synes wii sports kan være veldig moro ;)





Vel, han er ikke så sporty som han prøver å se ut som på dette bildet;


Men lage mat, det kan han;


Familie og særlig barnebarna er viktige;





Pappa er glad i sommer´n. Og åssen været er, har ikke nødvendigvis så mye å si. Så lenge det er sommer i følge kalenderen, så er det på med shortsen


 Beste bussjåføren;

En uvurderlig leksehjelp!




 Og skikkelig handyman!



Han er rett og slett den beste pappa´n! :) Vi er kjempeglade i deg! Håper du har en kjempefin dag! 





Så må jeg heller ikke å glemme å gratulere min kjære farfar med 76 års dagen i dag. Og farmor blir 79 år 9. august. På bildet har de vært gift i 50 år - er de ikke søte? :)



Håper jubilanten og farfar får en flotters dag! Og jeg må bare innrømme enda en gang at jeg er veldig takknemlig og velsigna som har en så flott familie og flotte forbilder :) HIPP HIPP!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar