onsdag 21. desember 2011

Juuleferie :)

Endelig! I går ankom jeg Hommersåk sammen med mine to tantebarn. Det er offisielt juleferie! :) Ferden gikk fra Larvik kl 06.43 med buss til Skien, tog fra Skien til Nordagutu og tog fra Nordagutu til Sandnes. Jeg hadde med meg to stk. barn, en vogn, en stor bag og koffert, en mindre koffert, pc-bag, to plastposer og veske. Og jeg har fortsatt bare to hender. I tillegg til at Wilhelm som er 1,5 år har en tendens til å vandre avgårde så en hand var forbeholdt han. Viktoria på 3 var litt lettere å instruere i å holde i vogna. Så vi var vel litt av et syn (hadde hendene litt for fulle til å kunne ta bilde)... men det føltes litt sånn som dette;



TAKK og LOV for snille medpassasjer og NSB-personale som kom oss til unnsetning med å løfte inn og ut av buss/tog og til og med hjalp oss å bære ting og tang fra en perrong til en annen:)  I det siste toget fra Sandnes til Nordagutu hadde vi fått beskjed om at det var fullt i familievogna. Men det var det heldigvis ikke! Vi var 3-4 familier som satt der og jeg fikk kapra setene nærmest lekeområdet - da var det bare å sette seg ned å følge med på leken. 


Når vi kom fram, var det bursdagsfeiring. Vår kjære lillebror ble 11 år og det måtte feires med kake, is, lys og gaver.
Og her var juletreet allerede satt opp - nå kan jula bare komme :)


(trenger vel strengt tatt ikke nevne at både jeg og barna sovna rekordtidlig i går.. zzzz)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar